05:39 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنعت و معدن

۳۷۵ شرکت صنعتی و معدنی خواهان تامین مالی از بورس هستند
نماد برتر- مدیرکل دفتر سرمایه گذاری وزارت صنعت با اعلام رشد ۳.۵ برابر انتشار اوراق توسط شرکت های صنعتی و معدنی در ۱۰ ماه گذشته از درخواست ۳۷۵ شرکت برای تامین مالی از بازار سرمایه خبر داد.
رشد فروش در گزارش ۹ماهه "فزرین"
نماد برتر- شرکت زرین معدن آسیا در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ از افزایش میزان و مبلغ فروش این دوره در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته خبر داد.
یارانه ۷۸ میلیون نفر دو برابر شد / امکان ثبت‌ نام جاماندگان و حذف‌شدگان
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از افزایش دوبرابری یارانه ۷۸ میلیون به ۹۱ هزار تومان و امکان ثبت‌نام جاماندگان و حذف‌شدگان یارانه در سال آینده خبر داد .
قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی سیمانی ها و هزینه حمل ابلاغ شد
نماد برتر- مصوبه هیات وزیران درباره قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی کارخانه‌های سیمان و هزینه حمل توسط معاون اول رییس جمهور به دو وزارتخانه نفت و صنعت ابلاغ شد.
سود ۵۳.۴ میلیارد تومانی "شیران" از فروش سهام زیرمجموعه فرابورسی
نماد برتر- سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران از فروش ۱۴.۹ درصد سهام زیرمجموعه فرابورسی و کسب سود ۵۳.۴ میلیارد تومانی خبر داد .
مشخصات کلی شرکت ۵۰ میلیاردی درج شده و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی
نماد برتر- شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام باشد.
بازگشایی نماد ۱۵ شرکت بزرگ و کوچک در روز منفی شاخص
نماد برتر- در روز منفی بازار سهام ، نماد ۱۵ شرکت بزرگ و کوچک بورسی و فرابورسی از جمله پتروشیمی خلیج فارس آماده بازگشایی شده است.
انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید + مزایای اوراق گام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به انتشار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید طی سال جاری درباره مزایای اوراق گام توضیحاتی داد.
سهم بخش تولید از اوراق بدهی بسیار پایین است/ ۷ مزیت اوراق گام برای بنگاه‌ها
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۹۸ از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی منتشر شده در بازار سرمایه، تنها در حدود ۲.۵% سهم بخش صنعت ومعدن بوده است که سهم قابل قبولی نیست.
روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه بانک صنعت و معدن
نماد برتر- بانک صنعت و معدن شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه را به بیش از قیمت تابلو در بورس اعلام کرد.
فهرست ۲۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری منتشر شد
نماد برتر- معاون طرح و برنامه از آغاز پروژه‌ای برای هدایت سرمایه‌گذاری به پروژه‌های مهم و اولویت دار خبر داد و گفت که در این راستا بررسی شده که در مجموع ۲۱۰ کالای مهم به کشور وارد می‌شود که امکان تولید آن‌ها در کشور وجود دارد و حالا فهرست این کالاها به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری منتشر شده است.
شرکت لیزینگی قرارداد ۵۰ میلیاردی اعطای وام به متقاضیان مدیران خودرو بست
نماد برتر- لیزینگ صنعت و معدن از انعقاد قرارداد ۵۰ میلیارد تومانی اعطای تسهیلات مالی لیزینگ به متقاضیان محصولات مدیران خودرو خبر داد .
رشد تولید ۲۱ محصول منتخب صنعتی و معدنی در ۷ ماه
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه از بین ۳۴ محصول منتخب صنعتی و معدنی، ۲۱ محصول با رشد تولید مواجه شدند که این محصولات جزو کالاهای اصلی بخش صنعت و معدن هستند.
به دنبال تسهیل روند صادرات و تامین مواد اولیه کارخانجات هستیم
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: وزارت صمت به عنوان متولی تولید، صنعت، معدن و تجارت در کشور خود را موظف می‌داند نسبت به فراوانی کالا، افزایش تولید و اشتغال اقدام کند.